drie dagen Gili Trawangan

14 mei 2017 - Denpasar, Indonesië

Wat een fantastisch eiland. Enerzijds een backpacker paradise, dus fun in de breedste zin des woords en aan de andere kant op weg naar een eco omgeving, respect voor de natuur en minimale vervuiling. Dat laatste blijft een probleem met alle plastic hier. Voor alles krijg je een plastic zakje en verpakking.

We zijn nu drie dagen hier, post weinig want we genieten volop. Genoeg te doen hier, veel te zien en te beleven. Loop het water in en je begeeft je in een tropische aquarium. Iets wat Jelle heel erg mooi vind. prachtig zandstrand en uitzicht. In de zee om ons heen zwemmen allerlei bijzondere dieren, zoals reuzen mantra's, de walvishaai, pijlstaartroggen, schildpadden en diverse haaiensoorten. Helaas hebben we alleen veel gewone vissen kunnen filmen.

Op het eiland is het een sodom en gomorra van bars, restaurants en veel backpackers, een ideale verblijfplaats voor diegenen die tegen harde muziek en van feesten houden. Het is allemaal heel gemoedelijk. Kom echter niet toe aan veel fotograferen en ach, dat maakt me ook niet uit, we  genieten volop.

Vanmorgen naar een dokter geweest, ik heb gisteravond een lichte voedsel vergiftiging opgelopen maar resultaat is dat je dan veel verblijft op het toilet, goed dat daar de nacht voor was. Met wat tabletjes lossen we dat weer op... Niet leuk voor Jele kosstte ons wel deze ochtend maar we gaan nu op pad en gaan wat eten drinken en... genieten.

1. Aly:
    14 mei 2017
    Fijn dat jullie genieten.
    Ik heb er veel aan gehad toen wij op Bali waren, cola drinken bij het eten. Geen last gehad daar.
  2. Donald:
    15 mei 2017
    Helaas, cola alleen helpt niet meer. Wij hebben nu diverse tabletten om ons wat lekkerder te voelen. Het remt je wat af maar we agenieten nog steeds.